Valborgsmässoafton

Jaha då var det dags att välkomna våren :) Med glädje säger jag då! Så skönt det är ute nu!!! Fast snart kommer ju björkarna att börja slå ut, vilket är mindre roligt för mig, och alla sndra som lider av pollenallergi. Nå det är bara bita ihop. Jag brukar ju isolera mig inomhus när pollensäsongen drar igång men i år tänkte jag försöka trotsa allergin. Har ju kommit igång så bra med min löptråning nu. Kommer ju få börja om annars. Och hundarna behöver ju motion så... Men jag hörde att det ska bli ett hemskt pollenår i år så vi får se. Kanske måste börja fundera över nå mediciner.

Annars är det lugnt. Sitte rpå skolan. Idag slutar vi kl 14 så det är ju snart. Har inte varit så kreativ idag. Städat i verkstaden typ. Ska försöka hitta på ett projekt som jag ska göra i fräsen. Men kommer inte på nåt. Ska fundera över helgen. Efter skolan ska jag ta mig en springtur med hundarna, och sen ska vi till mamma och äta nachos. Mums! Ska hämta Cornelia också. Hon har sovit hos mormor sen igår. Nathalie skulle ju också göra det. Men gissa vad som hände då. Jo hon hade feber igår när jag hämtade dem från dagis. Ovanligt va? Stackars gumman. Men idag hade febern gått ner så det känns bra.
Nä nu ska jag gå och se om jag kan göra något mer idag. Sen bär det av hemåt!

Trevlig helg!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

MILF är förkortning på Mother I´d Like to Fuck.. hahaha :D En del människor är allt bra roliga..



Hoppas du slipper bli så dålig nu när det kommer pollen! Håller tummarna!

2009-05-03 @ 23:00:34
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha, jag har faktiskt ingen aning om man ska ta det som en komplimang eller ej :P hahaha

2009-05-05 @ 20:16:44
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha, ja jag vet, men de har väl inte så mkt annat att glädjas åt så :P



Tack, tack! ÄR nöjd förutom den där jävla utväxten! :( Joo boka tid med dem, du kan ju ringa till frisörskolan och höra om de har någon tid. ÄR bara öppet vissa dagar i veckan :)

2009-05-07 @ 14:55:07
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Nä, jag ska inte jobba inom mitt utbildningsområde. Ska jobba på ett gruppboende. Men det ska bli trevligt, tycker det verkar superskoj! :)

2009-05-20 @ 12:27:44
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Sara Öhman

Hej Hej.. Nu har jag varit å kika på din blogg ett par gånger så nu är det dags att lägga in en kommentar tycker jag =) Hoppas hältan på Meja har försvunnit. Vi syns på kursen, ha det //Sara

2009-05-20 @ 20:12:58
URL: http://jamthundarna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0