Vår!

Äntligen känns det som att det är vår på riktigt. Man nästan ser när snön smälter. Kallt på morgnarna, sol på dagarna och så lite kyligt på kvällen. I love! Sen luktar det vår på kvällarna också.
Den här kvällen har jag förvaltat väl. Var ute och sprang med hundarna och det var sååå skönt! Börjar komma igång med springandet nu. Kondisen börjar faktiskt att bli bättre haha.
Idag har jag varit hemma med barnen. De har varit lite dåliga i magen. Men tänkte att det var stabilt nu så de får fara på dagis i morgon. Så när jag kom hem från min springtur hade Nathalie spytt så i morgon blir det Henrik som är hemma. Har i alla fall hunnit fara till Kalix en sväng idag med barnen och handla mat + skor åt småttingarna. Köpte varsitt par stövlar åt dem och ett par lättare skor åt Cornelia. Nathalie får ha arvegods från storasyster :) Köpte även en galondress åt Cornelia och 1 par vattenavvisande vindbyxor åt dem var. Plus ett par galonhandskar åt Nathalie. Blev till att storshoppa :) Och det är inte så roligt att göra det med 2 ungar. Cornelia går ju bra. Men Nathalie går ju inte att ha lös. Hon springer iväg och river, i värsta fall, ut hela butiken :) Så man får inte mycket gjort. Fick bära henne nästan hela tiden och jag kan säga att det känns i ryggen nu. Puh!

Snart kommer min älskade govän Emma hem från Asien också. Längtar så mycket efter er Emma och Nicke! Lär komma och våldgästa er när ni är hemma :)

Nu ska jag gå och sova. Skola i morgon.

Ha det bra allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack, vad söt du är!



Haha, ja någon gång ska vi väl gifta oss, hoppas jag! Men jag frågade då Henrik om vi inte skulle söka dit när jag såg att de sökte folk, för då skulle vi ju få allt betalt. Men som sagt tyckte han inte det. Och det var ju lika bra, för jag trodde inte att det skulle vara så där ;)



Men jag lovar att du får veta när vi ska gifta oss:)

Kram

2009-04-27 @ 15:01:43
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0