Utställning i Överkalix

Igår var det Mejas tredje officiella utställning, den här gången i Överkalix. Solen sken och det var riktigt varmt, pust! Nåväl, som tur var började de med karelarna. Meja fick jättebra kritik. Framför allt tyckte han att hon rörde sig jättebra och hade bra vinklar vilket jag tycker är det absolut viktigaste, resten var betydligt mindre viktigt. Så det blev 1 unghundklass, 1 i konkurrensen och HP :) Duktig gumma!! Så vann vi även en gratis jaktprovsstart på startnumret så jag hoppas verkligen att hon utvecklas så vi kan starta i år, annars får vi ta det nästa år.

Sitter på skolan nu och är lite seg. Har gjort klart nå uppgifter och har de böcker jag ska fortsätta i sen hemma så jag ska höra om jag inte kan fara hem och läsa där i stället. Sen tänkte jag försöka stanna hemma i morgon och kanske Onsdag också och läsa. Funderar på att fara och släppa Meja i natt, sen kan jag vila, och så stiga upp och göra de där tråkiga böckerna. Får ändå inte gjort mer här på skolan.

Jaja, jag får skriva mer sen. Men jag vet att jag är megadålig på det. Sorry! Men jag har inte tid helt enkelt.

Ha det bra!
Soliga kramar!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Grattis! Vad duktig hon var.

Lycka till i skolan!

2009-08-04 @ 09:28:01
Postat av: Emma

Vi ska till läkaren nu idag 13.30 så då får vi se.. Det var bara just där igår han hade så hög feber nu har han just över 37 och har fått sova mkt bättre inatt..

2009-08-19 @ 10:47:08
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Ida

jadu, ja kanske en liten aning. Vill ha en fjäril, blomma eller en text. Men helst en text. Men frågan är ju bara vilken och var? ;)

2009-08-19 @ 18:34:10
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0