12 timmar

Halloj!

Måste bara börja med att berätta att jag sovit över 12 timmar i natt. Somnade kl 19.30 och steg upp kl 8.00 på morgon. Fatta! Jag var sååå trött igår kväll. Måste ha varit sjuk eller nåt för jag gick typ in i en vägg. Nå det var skönt. Men vet inte om jag känner mig så utvilad idag ändå hehe. Måste ju uppdatera mig om idrottsgalan också eftersom jag tyvärr missade den.
Idag är barnen på dagis igen. Nathalie hade varit lite smågrinig igår så jag sa att de får ringa om det fortsätter så får jag åka dit. Får hoppas det går bra. Det skär ju i hjärtat om man vet att ens barn saknar en när man inte är där. Nåväl, det gick då bra att lämna henne i alla fall. Cornelia var som vanligt glad och uppåt. Skönt det :)
Har knåpat ihop ett collage också som vi skulle lämna in till dagis med de närmaste. På barnens collage blev det bilder på Cornelia och Nathalie (såklart), mamma och pappa, mormor, morfar, morbor Mikael, farmor, farfar, Buffy, Meja, Björn och Thelmisen hihi.
Det blev ganska fint faktiskt. Satte lite glitterlim och stjärnor också :) Ska lämna in det idag så får vi se.
Igår var jag hos Mats och fick akupunktur. Det var INTE skönt :) Men det är kanske lite bättre nu. Fast jag ska dit på Torsdag igen för att försöka få bukt med nacken. Hoppas det släpper snart.
Försöker komma på nåt att äta till veckan också! Är det ingen som har något bra förslag på en god och enkel maträtt? :) Please!
Ska söka lite recept på nätet. Blir då lax en dag för det var jag så sugen på :) Nä nu ska jag försöka få fram nåt recept.
Hörs!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Ida

Lite skönt att sova :D



Jaa, laga laxlåda, makaronipudding eller helstek en kyckling i ugn med nå grönsaker i samma form, eller potatis.. eller båda och.. Går du på GI? :D

2009-01-20 @ 11:09:30
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Ahaa, du äter den du :) jaa, jag måste börja ta tag i fettet jag nu.. men jag hatar såna där då man inte får äta vissa saker. så jag kör på hälsosamt i det stora hela och motion :D

2009-01-20 @ 11:45:18
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: sassan

Tackar! Jaa jag hoppas dom blev god, tänkte vänta tills sambon är hemma o man ätit middag innan man hugger in =) Ha en fortsatt bra dag!

2009-01-20 @ 12:58:40
URL: http://sassan86.blogg.se/
Postat av: sassan

Jaa jag är jätte nöjd med telefonen! Nä alla bilder är inte taga med C905:an men ska lägga upp ett gäng som är tagna idag. DEt blir SUPER bilder med den! I inlägget där jag har en länk till you tube är en inspelning som är gjord med telefonen. Det blir inte super bra att spela in en film men ändå helt ok för att vara en mobil

2009-01-20 @ 19:16:16
URL: http://sassan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0