15 januari

Hej hej!!
Nu har jag gått och skaffat mig en blogg.  Eftersom jag p g a Ida blivit lite smått beroende av att läsa andras bloggar tänkte jag att jag måste väl skaffa mig en egen då :) Den här bloggen kommer nog att handla mycket om jakt och hundar. Men även om mitt vardagsliv och då blir det mycket familjeprat antar jag.
Huvudpersonerna i den här bloggen blir väl förutom jag själv som heter Cecilia och är 27 år, min man Henrik, 34, mina 2 små bustjejer Cornelia, 3 och Nathalie, 1. Och så våra hundar. Gråhunden Björn 8 år, Jack Russeln Buffy, 1.5 år och Karelska Björnhunden Meja snart 1 år. Vi huserar i Töre.

Ha det gott tills vi ses igen!!



Meja

Cornelia och Nathalie

Kommentarer
Postat av: Mikael

Jaha inte nåt om mig ;D

2009-01-21 @ 14:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0