Aj!

Hej hå!

Ursäkta om jag inte skrev något igår. Det var en mycket seg dag och jag gjorde typ ingenting. Såg lite skidskytte och så var jag på gympa med Cornelia. Lugnt med andra ord. Idag är jag "ledig" då jag har barnen på dagis. Kan säga att det är nog så skönt att få lite egen tid i bland :) Men ändå längtar jag efter dem :) Roligt det där. Nåväl, jag har i alla fall tagit mig en skogspromenad med hundarna i snön så de fick springa av sig. Testade sätta på Meja nypejlen för att prova den lite. Jag släppte båda hundarna tillsammans idag för jag tänkte att de ska få springa ordentligt. Så det bar av med en herrans fart direkt. Typ 10 km/h såg jag på pejlen. Och de for längre och längre bort. När de var 800 meter bort blev jag lite nervös eftersom det var första gången jag gick på det här stället och inte hade en aning om hur det såg ut framför oss så jag visslade. Då såg jag hur Meja kom närmare och närmare mig på pejlen så det var skönt. Hon är så duktig mattes gumma. Blev lite stolt att jag kunde kalla in henne på 800 meter :) Buffy kom i släptåg också. Men jag kommer INTE att släppa dem tillsammans nå mer. Man vet ju aldrig vad de hittar på när de är två. Och Buffy är inte känd för att vara så smart så... haha.
Nå... Klockan 13 ska jag till Mats och få akupunktur och så måste han bryta till i ryggen som vanligt. Det har hoppat ur läge. Men sen har jag så jäkla ont i nacken också. Känner på mig att jag kommer måsta gå dit ett par gånger innan det här släpper. Dyrt! :) Jaja inget att göra åt. Bara man slipper ha så jävla ont hela tiden. Så det är min dagsplanering så här långt. Sen hämtar jag barnen på dagis efter akupunkturen och så hem och busa lite innan middagen. Blir leverbiff och potatis idag. Eller inte potaits för mig, jag äter ju inte sånt nu för tiden :), men för resten av familjen.
Kanske hörs sen!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0