Akupunktur

Jaha då har jag varit på akupunktur och lite tillknakning hos Mats. Nu känns det bra. Hoppas det hålls så nu men det känns som att jag kommer tillbaka nästa vecka :)
Lämnade barnen på dagis i morse och sen hem och dammsuga och vika tvätt så nu känns det lite bättre :) Sen tänkte jag fara och springa nu efter jag varit hos Mats men så ringde de från AF och sa att jag kunde fara på studiebesök på Lernia idag inför utbildningen. Så jag ska dit kl 12. Blir spännande. Sitter hos mamma nu. Gjorde en liten stopp här och slängde i mig lite lunch så nu är jag redo för studiebesöket. Får skriva mer om det sen. Känns i alla fall jäkligt skönt att ha någonting på G nu. Har varit hemma så himla länge nu. Så jag längtar!
Annars är det lugnt. Fryser som vanligt, men det är ju som sagt som vanligt så... Hade nog behövt den där springturen så man får upp värmen lite. Få se om jag ids fara i kväll. Enda kruxet är att det är så mörkt haha. Det är inga gatlysen efter den ödevägen jag brukar springa och inne i byn där det är upplyst kan man ju inte visa sig när man är lika vältränad som jag hahahahaha. Nå vi får se.
Nu ska jag fara mot Lernia och kolla läget. Sen hämta småtrollen från dagis.
Ha de!

Kommentarer
Postat av: sassan

Ja jag förstår att ni inte hinner jaga allt ni vill det är ju lite så när man har småbarn, man skulle ibland behöva flera timmar på dygnet =)

2009-01-27 @ 14:23:32
URL: http://sassan86.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe, nä det är ju han som ska betala, såklart ;) Men han har ju två döttrar så det kan kosta honom :D Klart du får komma den dagen vi gifter oss. Jag hoppas det blir snart, jag vill så gärna, haha :) Verkar vara himla skoj!



Jaså, det där lite tjorvigt, men tror jag fattar ungefär vad det gick ut på med CNCoperatör..



Tar det inte ont med akupunktur? Vad kostar det?

2009-01-27 @ 15:42:31
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0