Äntligen

Äntligen har jag varit och klippt mig!!! Det blev inte så kort som jag eventuellt hade tänkt men det blev betydligt kortare och jag är helnöjd! Jag lät frisören klippa som hon ville efter en lite kortare beskrivning på hur jag vill ha, d v s, kort, busigt och LÄTTSKÖTT :)
Här är resultatet:



Lite olika vinklar. Vad tycks? Nu är det lockar fram i stället för lockar bort :)

Så det var det.
Bjuder på lite nytagna bilder på smågummorna också som jag hittade i kameran när jag la in frisyrkorten.



Nathalie väntar på mat.



Cornelia också :)

Det var det för nu.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja verkligen!! Tur man är två iaf så man kan dela på alla kostnader och så :)

2009-01-29 @ 23:58:05
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahahaa.. ojdå, jag glömde det. Var nog det som tog musten ur han ;)

2009-01-30 @ 15:54:40
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0