Arbetsfömedlingen

Var ju på arbetsförmedlingen idag. Och jag fick så positiva besked där. Låter som att jag får börja utbildningen till CNC operatör snart. Det var ingen kö dit och jag ska bara dit på ett möte först och kolla lite med lärarna. Sen är jag igång. Det ska bli såå skoj! Hoppas jag får jobb sen också. Allra helst skulle jag ju vilja börja jobba på ToolTech här i Töre. Hur fint hade det inte varit? Men vi får se. Bara jag nu kommer igång med utbildningen. Blir spännande. Är ju som motsatsen till allt jag läst tidigare.
I morgon ska jag till Mats igen med min rygg. Den blir fan aldrig bra tror jag. Är så less på att ha ont hela tiden. Gnäll gnäll. Men jag hoppas det blir bra i morgon.
Sen ska jag till Överkalix och klippa mig på Torsdag. Jippiie!! Det ska bli så skönt. Men jag vet inte om jag bara ska ta topparna eller hur jag ska göra. Är sugen på att klippa kort. Det är så skönt att ha kort hår. Men jag vet inte om jag vågar göra det. Tänk om jag ångrar mig. Ja jag vet att det växer ut igen, men nu har jag ju sparat det långt och det är inte så lite att göra med det. Man måste ha tålamod och det har INTE jag :)
Lägger in en bild på hur jag ser ut nu. Ursäkta om jag ser lite förstörd ut. Jag skyller på att jag grinat till Bonde söker fru :)



Kom med tips på hur jag ska klippa mig. Snälla! :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: sassan

haha ja det kommer nog bli nått alldeles extra när han börjar kuta omkring =) jagar ni med alla hundarn då eller? Jo vi har en hund Tjabo en gatukorsning smile Dom raser jag vet är Schäfer o golden o nån polar hund, men det är betydligt flera i han för hans mamma hette Blanda och såg inte ut som nån ras jag nånsin sett. Han är en föredetta misshandels hund så jag har jobbat en hel del på att få han "bra igen" men nu är han verkligen en toppen hund o jäkligt lydig o lätt lärd fast han bara är 3år

2009-01-26 @ 22:27:32
URL: http://sassan86.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa, bröllopet var väldans fint!

Vad är CNC-operatör?



Vad smal du har blivit! Du kanske kan klippa upp lite grand så känner man att det är skillnad fast man kanske inte tar ngt på längden? :D

2009-01-26 @ 22:30:38
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0