Bröllop

Jaha då har jag varit på bröllop i kväll :) Satt och storlipade till Bonde söker fru - Bröllopet :) Jo jag vet att jag är löjlig, men jag är så förbaskat känslig. Fick ju lite flashbacks från vårat bröllop då och hur jäkla nervös man var. Förstår om de var nervösa när hela Sverige satt och tittade :) Men men... De kunde ju fläska på när det var TV4 som betalade.
Så nu tycker jag att alla mina vänner ska gifta sig fort som f-n och bjuda mig så jag får gå på ett "live" bröllop :) Jag har aldrig varit på ett bröllop i hela mitt liv, förutom mitt eget och det räknas inte :) Jag vill ju sitta i kyrkbänkarna och gråta lite, inte stå där framme och hålla på att kissa ner mig av nervositet :) Jaja jag hoppas alla tar till sig min önskan :)
Och lyllo Ida som är en duktig fotograf och får gå på en massa bröllop och fota. Inte ens det kan jag ju ;)
Nå nu ska jag sluta klaga på det. Men jag håller tummarna för att jag får gå snart i alla fall (peak till alla) :)
Lägger in en bild på oss från den stora dagen D. Det var en härlig dag det där!


Orkade inte söka reda på någon bättre bild. Den här får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0