Fortfarande långhårig

Jaha jag är fortfarande långhårig. Men inte länge till :) Om 2 timmar ska man ju till frissan. Spännande! Ni kanske förstår att jag längtar eftersom jag tjatar så :) Hoppas bara jag blir nöjd efteråt.
Jag skulle ju fara ut och springa med hundarna nu innan jag far till Ökx, men det sket sig :) Jag blev lat och tänkte typ "Jag kanske far i kväll istället" fast jag vet ju mycket väl att det inte kommer att ske i mrökret haha. Snacka slö människa! Stackars hundarna! Nå jag får återgälda dem senare nån gång, typ till helgen.
Jag har fått en ny "last". Beställde en kokbok med LCHF-kost som jag ju äter nu och där hade de ett recept på Coleslaw som såg så gott ut att jag slängde ihop den genast och gissa om den var god!!! Tänker på dig Idag när jag äter Coleslaw, vet ju hur mycket du gillar det :) Kommer ihåg från skolan :) Så då vet ni att det är supergott i alla fall. Äter det i stället för potatis och pasta och sånt och det är då garanterat mycket godare :)
Vet ni hur god den här kosten är egentligen? Jag skulle aldrig längta efter potatis, pasta, ris, godis etc. Allt sånt sug har bara försvunnit av sig själv. Det är ju helt otroligt att jag INTE är sugen på godis. Tidigare var jag ju en riktig liten gottegris :) Det kanske syns haha.
Nåväl... Nu ska jag gå och kamma mig och slänga i mig lite mat (coleslaw och köttfärssås) sen bär det av norrut!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0