Kallt som f-n

Ni får ha överseende med att jag inte kommer skriva här så mycket i början. Kanske beror på att mitt liv inte är så intressant att skriva om :) Nåväl. Idag är det 27 minus och Henrik fick inte igång någon av bilarna på morgon så han fick hämtning från jobbet. Lyxigt! :) Jag har haft i motorvärmarna till båda två och provstartat men icke. Det finns inte nå kraft i bilarna. Så pappa och Mikael var hit och de tog med sig en batteriladdare så nu är den i på golfen. Få se om jag kan hämta Henrik eller om de får skjutsa hem honom. Jäkla skitkallvädret!! Jaja. Så kan det gå. Annars har det varit lugnt. Vi har varit inne jag och tjejerna eftersom vi är lite rädda för kylan :) Jag ska gå och se Skidskytte om 5 minuter. Damerna kör sprint. Blir spännande. Heja Sverige! :)
That's it for now. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja usch och fy. Det är inte skoj när det är så här kallt. Extremt störande också när inte bilarna gå igång :S

2009-01-16 @ 14:52:13
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0