Ny vecka

Jaha då var det en ny vecka igen. Dagarna bara flyger fram tycker jag. Har skjutsat barnen på dagis till kl 9 och nu sitter jag och filosoferar framför datorn ett tag. Borde egentligen dammsuga, men det vet ju alla hur roligt det är så jag sitter här i stället :) Ska snart fara på arbetsförmedlingen. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får gå utbildningen till CNC-tekniker som jag tänkt. Håll tummarna! :)
Sen ska jag och lämna blod också. Blir spännande att se vad jag har för blodvärde. Har ju inte kollat det på ett tag och sist låg det på nästan 160 så det blir skoj att se om det fortfarande är lika högt. Man är ju nästan dopad hihi.
Måste handla också när jag ändå är i Kalix. Trist! Men ett måste! Idag ska jag göra pannkaka á la LCHF d v s utan mjöl. Den består av ägg, grädde, keso, bacon, smör och ost. Gott va! :) Det känns som att man kommer bli riktigt mätt av en liten bit bara.
Sen vet jag inte. Är ju fortfarande sugen på att köpa en ny telefon men men... Kanske väntar lite till :)
Skulle verkligen behöva köpa mig en ny plattång också. Tycker den jag har är så dålig. Den luggas och allt. Aj!

Nä nu ska jag börja göra mig i ordning och dra till arbetsörmedlingen.

Bye!

Kommentarer
Postat av: sassan

Ja vi har inte blivit så bra bemött egntligen nånstans vare sig på MVC, förlossningen BB eller efteråt med alla sjukhus besök. Dom ända som vart som folk är dom som jobbar på BVC. DEt får ju en att fundera hur vida man ska våga skaffa flera barn någonsin, men man kommer väl över det antar jag =)



Ja gud vi pratade om när han börjar krypa o gå, vi sa både jag o sambon att då kommer vi vara helt slut körda båda två =) han ser allltid så himla busig ut så det blir nog ett riktigt busför av "lill gossen" fniss

2009-01-26 @ 13:06:36
URL: http://sassan86.blogg.se/
Postat av: sassan

glömde fråga vad har ni för hund? har ni flera än en?

2009-01-26 @ 13:08:15
URL: http://sassan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0