Seg

Jaha då var det en ny dag igen. Jag tog mig lite sovmorgon till 11-snåret. Brukar ha tendens att göra det på helgerna när jag är bortskämd med att Henrik stiger upp med barnen. Har lite dåligt samvete för det men orkar inte stiga upp alltså :) Idag är vi lite sega. Henrik har ont i huvudet och känner sig lite förkyld, jag har också ont i huvudet och är jäkligt seg. Orkar knappt lyfta benen. Tänkte gå ut och gå med Meja men jag tror det får vara för nu. Ska fara till mamma och äta lite älgkött sen. Mikael skulle bjuda haha. Det vill jag se. Nog vet jag att det är mamma som får laga till det fast han bjudit in oss :)
Jag är ruksigt sugen på att klippa mig. Och det rejält! Vill klippa kort. Är så jäkla less på långhåret. Det ser ju så trist ut att ha långt hår tycker jag. Mycket tuffare att ha en kortare frisyr. Nå vi får se vad det blir av det. Kommer nog att tas en hel del av håret i alla fall. Sen ska jag försöka hitta lite bilder på familjemedlemmar för att vi skulle göra ihop ett collage åt flickorna på dagis med nära och kära så de kan berätta om det. Men jag har inga kort på datorn typ för jag har formaterat om den så jag måste leta i skivor. Jobbigt!! :) Jaja jag ska nog ta tag i det nu i alla fall så det blir gjort. Sen blir det skidskytte igen. Herrarnas sprint idag.

Kanske lägger in lite kort här sen när jag hittat dem :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0