Skidor

Okej. Idag har det varit en väldigt lugn dag. Efter frukost drog jag och barnen iväg till Kalix och hälsade på min kära far en sväng. Sen for vi på Coop och så köpte pappa skidor åt Cornelia. Hon är så glad över det. Hennes förra har ju gått sönder. Så i morgon kväll ska vi nog ta och prova dem. Måste justera lite i bindningen bara.
Efter middagen for vi till Gunvor och Taisto (Henriks mamma och hennes man) och hälsade på. Det var trevligt. De hade ju gofika som vanligt men jag var ståndaktig :) Gunvor hade stickat sockar åt Cornelia som hon fick. Jättefina!
Måste lägga in en bild på tröjorna hon hade stickat åt flickorna i julklapp. De är såååå fina. Med katter på. Ska komma ihåg att fota.
I morgon är det dagen D för klippningen. Är inte 100% säker men det kommer nog att bli ganska så mycket kortare i alla fall. Skönt! :) Så jag skjutsar barnen till dagis, sen tänkte jag fara ut och springa med hundarna och så duscha och iväg till Överkalix. Blir spännande.
Har köpt biljetter till Sangisrevyn idag också. Tänkte att vi skulle drista till och se den som vanligt :) Lördag den 14 februari blir det. Sista föreställningen.
Nå det var väl ungefär vad den här dagen bjudit på. Lägger in en bild på en nyklippt i morgon :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0