Snö

Jaha idag har det snöat. Så nu är Henrik och Cornelia ute och skottar snö. Själv är jag lat och sitter här och skriver :) Nathalie sover en stund. Hon var lite grinig efter middagen så jag tänkte att hon får ta igen sig lite. Idag har det varit lugnt. Har haft ont i nacken som strålat upp i huvudet så jag somnade nog till en stund på soffan när Nathalie tog sig en liten tupplur. Det blev faktiskt bättre efter det. I morgon ska jag till Mats igen. Skönt. Hoppas det släpper lite.
Ska på arbetsförmedlingen också på "basinformation". Helt värdelöst men man måste ju dit för att inte bli avstängd. Sen tänkte jag släppa Meja i bjumis på hemvägen efter nån väg eller skoterspår så hon får springa av sig lite.
Idag var det 4 älgar här nere i skogen så jag gick ut med Meja, men hon såg dem inte haha. Det var rätt så hård vind åt fel håll så hon kände dem inte heller. Och hon hörde dem inte heller haha. Gick inte så bra. Jag tänkte ju se hur hon regerade när de var nära. Eller ja de var väl 150 meter bort men ändå :) Vi får göra ett nytt försök om vi ser dem igen. Så ska jag vänta lite och låta dem komma närmare.
I kväll blir det mys. Orkar inte göra nåt. I morgon ska man upp med barnen på dagis så ska försöka att somna i tid också.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa det har vi verkligen :) Jag börjar redan nu känna att det kommer bli tomt när han börjar jobba igen men det kommer nog gå så bra ändå :)

2009-01-22 @ 14:57:37
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack så hemskt mycket :)

2009-01-25 @ 00:07:37
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0