Utställning

Go kväll.

Usch vad trött jag var även i kväll. Sov en halvtimme och det var välbehövt. Få se om jag kan somna till natten nu :) Nåväl. Har anmält Meja till hennes första utställning nu också. Den 1 mars kommer hon att ställas ut i Överkalix. Då får ni hålla tummarna :) Men det går nog bra. Hon är sååå fin lillgumman min hihi. Annars har det varit en hyfsat lugn dag. Vart till Kalix och handlat och nästan köpt mig en ny mobiltelefon. Men jag lyckades hejda mig där :) Men jag känner på mig att jag snart kommer falla för frestelsen. Funderar på en C905 eller C902. Kanske jag tar 902:an p g a snikenhet vi får se :) Eller så någon annan, eller så ingen alls haha. Jag vet inte. Men sassan var ju väldigt nöjd med sin 905:a så... :)

Ja jag orkar inte skriva så mycket mer nu. Ska försöka sova snart tänkte jag. Ska lägga in lite mer kort här nån dag också.

Ha de!

Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0