Hundutställning nr 2

Jaha då var det dags att summera Mejas andra utställning i helgen. Den viktiga! :) Officiella. Det var 10 karelare där och alla höll hög klass. 7 ettor, 2 tvåor och 1 nolla blev det. Meja fick en 1:a, blev 4 i konkurrensen med ett HP. Jag är en såååå stolt matte :) Hon var så duktig min lillgumma. Skötte sig exemplariskt i ringen. Övning ger färdighet :) Hon var då garanterat mest välvisad, eller det var en till som var rätt bra visad :) Men men... Han tyckte att hon hade aningen stora öron och önskade stramare tassar. Annars bra! Några småskavanker :)

Efter utställningen hade vi årsmöte för björnhundklubben avd norr och sen bjöd klubben på mat på Waldorff. Mums! Supertrevlig dag!!

Så då vet ni läget. Nu sitter jag på skolan och ska fortsätta jobba lite på mitt skjutstöd!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken duktig liten hund du har :)



Jo det är Sussie. Hur känner du henne? Hon ska gifta sig på midsommar och ja jag ska fota då ;)

2009-06-10 @ 12:19:33
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaha, på det viset :) Ja det är Saras kusin, så min bonuskusin.. Jajjamen, nu är det sommarlov, ändaaaa till på.. hrm.. måndag ;)



Har du nå jobb i sommar?

2009-06-12 @ 00:19:24
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Ahaa, det är skola även på sommarn, vad jobbigt :P Det låter bra att du ska slappa de två veckor du är ledig iaf :)



Tack för synpunkten på bilden.. Alltid kul att veta vad folk tycker bäst om/inte tycker om osv..

2009-06-12 @ 21:58:37
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0