Hundutställning på G

Sitter på skolan och programmerar lite för att försöka få till mitt skjutstöd. Förstå vad jag tycker att detta är roligt!! Varför har jag inte börjat med den här utbildningen tidigare? Jaja bättre sent än aldrig :) Hoppas bara jag får jobb också. På fredag ska vi på studiebesök på ToolTech i Töre. Det blir jätteroligt. Tänk vilken dröm om jag kunde få jobba där? Behöver ingen bil eller nåt sånt :)

Nå det återstår att se. Annars då? Tja, ganska lugnt. Spårade ett blodspår med Meja igår som inte gick så bra. När vi hade spårat en 300 meter så började hon streta och dra som en galning. Hon blev helt galen och for runt och spårade åt alla håll. Min gissning är att det nog hade hunnit passera något färskare spår där medans mitt fick ligga och dra sig. Jaja positivt att hon har intresset! :) Jag är sååååå spänd inför hösten. Hoppas lill-gumman börjar fungera då.
På Lördag har jag anmält henne till en inofficiell utställning som Kalix BHK anordnar. Mest för skojs skull. Roligt för Meja att träffa lite folk och hundar också. Sen på Söndag är det ju en "riktig" utställning i Luleå. Då ska vi dit och försöka göra bra ifrån oss. Jag har väldigt höga förväntningar på Meja för jag tycker att hon är så vacker! Vet inte om alla håller med mig, men det struntar jag i haha.

Så vi tränar väl mest för det nu. Ska fara nån kväll mot Bjumis och se om jag stöter på någon levande älg som vi kan gå och spåra bakom. Det är ju roligt det med! Roligare än att lägga konstgjorda spår.

Kolla in min snyggning!! ;)



Jaja det var det för nu. Ska fortsätta att programmer nu.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja hon är en riktig snygging :)

2009-06-02 @ 11:56:28
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej.. Jaså, ännu ett domarbyte. Joo jag anmälde Nalle till inoffaren, ska bli kul =) Har varit och vaccinerat han idag, Birgitta sa att det bara var första gångsvaccinet som man måste ta innan två veckor före utställningen, det var något som jag inte visste. /Sara

2009-06-02 @ 18:24:26
Postat av: Ida

Jag veeet, haha, kondisen är inte så bra.. Fast jag var inte riktigt slut så för pga den heller.. Utan mest för att jag hade så förbannat ont i fötterna!

2009-06-04 @ 23:59:54
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Jahaa, vad smarrigt då :D Vad har du bakat för några kakor då?

2009-06-05 @ 12:19:32
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0