Less!

Nu skriver jag enbart p g a tristess och tidfördriv. Är trött och hungrig och orkar verkligen inte göra nåt mer idag på skolan. Har suttit och programmerat hela dagen framför datorn, kanske inte nu i världens mest effektiva tempo men ändå... :) Ska fara ut och springa i kväll, idag var det ju inte lika varmt. Har faktiskt t o m suttit på skolan och frusit, det var ett tag sen. Måste passa på. Tror jag ska cykla med Meja också så får hon lite bättre motion än att springa i mitt tempo :)

Nä nu drar alla så då hakar jag på!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe.. jo jag vet. Inte så bra med Red Bull. Men jag gör allt för att försöka hålla mig vaken, men som sagt så funkade inte Red bull så bra, fast alla påstår att det gör det..



Förretsen, det var lite roligt. Du sa att Henrik sa att man skulle dricka ett glas Oboy för återhämtning efter träning. Det var så roligt för just när jag skrev och frågade om tips och du svara, då drack jag det :)

2009-07-05 @ 01:04:29
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0