Helgen

Jaha nu var helgen slut, och det är även jag :)
Har ju varit hela helgen i Strömsund på årsmöte för Björnhundklubben som jag berättat tidigare. Det har verkligen varit jätteroligt!! Vi for på Lördag morgon kl 05.00 så jag var lite trött då kan jag säga haha. Hämtade upp 2 till i Jörn och körde sen till Strömsund, eller Henrik körde, jag åkte och höll på somna haha. Det var i alla fall 54 mil enkel resa. Nåväl, när vi kom fram åt vi lunch och då kände jag den riktiga tröttheten komma krypandes :) Sen var det årsmöte, jag tänkte att jag kan vila efter mötet eftersom det var kl 14 och middagen var kl 19 på kvällen. Men innan alla surrat färdigt o s v var klockan över 18!! Och då var jag trött :) Sitta, sitta och sitta. Inte blir man pigg.
Nå jag försökte vila på sängen på hotellet, men inte gick det. Så jag bytte om till partykläder och tog mig en Gin och Tonic som for raka vägen upp i huvuvet haha.
Sen var det supergod middag. Grillbuffé. Så satt vi och surrade om allt möjligt, mest hundar och jakt så klart :) Några stycken fortsatte sen prata lite inne på ett hotellrum, men kl 23.30 var det god natt för mig och Henrik. Så det har varit en mycket trevlig helg med en massa underbara människor!!

Nu är jag jättetrött. Efter drygt 100 mil i bil och lite sömn så... God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Taaack :D



Vad mysigt att fara iväg så där.. Kul bo på hotell och äta god middag!

2009-03-08 @ 22:32:58
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0