Hundutställning

Jaha då var utställningen avklarad och jag är besviken :) Nä det börjar gå över nu men jag var lite putt till en början. Fick en 2:a på Meja. Allt var väldigt positivt, mycket god typ, bra huvud, öron, ögon, hals. Bra rörelser och välvinklad. Bra färg och päls. Korretk bett. Det som drog ner priset var att hon "krummade" med ryggen när hon sprang. Antar att det beror på att hon frös. Det var fan 23 minus och hon försökte rulla ihop sig och få värme innan vi fick gå in i ringen. Så det känns lite surt att det bara var det. Är ju egentligen inget fel på hennes rygg. Men men... Får göra om det i Luleå i juni då så får vi se. Då är det ju i alla fall inte kallt. Stackars lill-gumman som frös så.
Jaja sen har jag haft ont i huvet hela dagen och legat och vilat. Mamma och Gunvor har varit här och barnvaktat. Måndag-Onsdag är jag ju ledig från skolan, eller har hemstudier, men vi får se hur det går med det. Cornelia är sjuk så jag kan nog inte läsa så mycket på dagarna. Får försöka när Nathalie sover kanske.

Orkar inte skriva nåt mer nu. Ska smälta min besvikelse över utställningen :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jo jag håller också med. Man ska inte lämna värdesaker i jackan.. Tur han inte hade nå pengar iaf i börsen.. :)

2009-03-01 @ 21:42:54
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0