Magsjuka

Jaha då var det skola igen efter tre dagars "hemstudier". Har haft lite sjuka barn så det har inte blivit så mycket studier iofs, men jag har gjort det jag har hunnit. Det hinns nog :)
I natt nså vaknade jag av att Nathalie kräktes. Blää! Alltså jag har så svårt för spyor. De luktar så illa och är överallt. Huvva! Så jag är lite trött idag. Nog för att Henrik tvättade henne och så, tack för det :) Men jag böt sänglläder och torkade upp spya på golv och i sängen. Henrik är hemma med barnen idag, och de får vara hemma i morgon också så de inte smittar ner på dagis. Men det verkar som att hon inte har kräkts nå mer idag så vi får hoppas på att det var en gång bara.

Håller på och fräser ett skruvstycke jag, fortfarande :) Det tar en jäkla tid att hålla på och fräsa. Speciellt när man gör fel lite då och då och får göra om :) Men förhoppningsvis lär man sig av sina misstag då hihi.

Ja nu ska jag inte skriva nå mer. Hade inte så mycket på hjärtat egentligen. Kände bara att jag kanske borde uppdatera LIIIITE oftare haha.
Längtar till helgen då det blir årsmöte för Björnhundsklubben i Strömsund. Ska bli så skönt att åka bort och sova på hotell och äta massa god mat haha. Har aldrig varit i Strömsund så det blir ju roligt att se hur det ser ut där.

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Stackars Nattis, hoppas hon kryar på sig! Ha så kul i Strömsund också :)

2009-03-05 @ 18:55:07
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0