Utmaning

Hej!
Jag fick en frivillig utmaning av Ida som jag tänkte testa. Är min första hihi. Sitter  på skolan och ska snart börja läsa lite ekonomi för Stefan verkar inte komma idag, och då läser jag :)

1. Vad heter du?: Cecilia
2. Ett ord på fyra bokstäver: Clue
3. Flicknamn:  Cornelia
4. Pojknamn: Clemens (världens fulaste?) :)
5. Yrke: Chaufför
6. Färg: Corallblå
7. Klädesplagg: Cityshorts
8. Mat: Cheesecake
9. Sak i badrummet: Cornelias hårband :)
10. Plats/stad: Chicago
11. En orsak att vara sen: Chauffören körde så sakta
12. Något man skriker: Ceciiiilia!! (mamma haha)
13. Film: Ciderhusreglerna
14. Något man dricker: Champagne
15. Band: Cool and the gang
16. Djur: Colie

Kommentarer
Postat av: Ida

hihi, ropar hon Cecilia åt dig? Vad gulligt :)

2009-03-06 @ 10:40:42
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaa, jaahaaa. Alltså jag vet inte varför jag var så trög. Fick för mig att det stod att Cornelia ropar Ceciiiiilia och inte din mamma. Vet inte hur jag fick det till det :P Det var kanske inte lika gulliggt då :P hahahahahahhaa. jag är lite tröööög..



Joo, De var verkligen jättevackra. Hihi, skoj att du längtar efter att se mina bilder..



Ha det så bra.

Kram

2009-03-06 @ 20:23:50
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0