Spikmatta

Dagens rekommendation: Köp en spikmatta!!! Alltså förstår ni vad skönt. Jag beställde en och den kom igår så jag testade den. Det går inte att beskriva känslan. Kändes så konstigt i kroppen. Man blev helt lycklig typ :) Oh vad jag älskar den!! Har bara provat den en gång, men jag ska ta mig fasen använda den varje kväll. Hoppas den fixar ryggen, nacken och käken också. Det kändes bra efter att jag legat på den. Nu har det kommit tillbaka lite spänningar men det krävs väl ett par behandlingar med min härkkropp :) Nå det var dagens goda nyhet.

Dagens tråkiga nyhet, eller lite mindre tråkig idag än igår, är att Cornelia är sjuk. Hon har haft 40 graders feber i 2.5 dygn. I natt vaknade hon och hade 40.5 grader. Fy fan! Jag gav febernedsättande och ringde akuten för jag tänkte att så där kan man ju inte ha. Nå de sa att vi skulla avvakta. Henrik var med henne till Grytnäs igår och de kollade halsen och så, men inga streptococker. Har varit och lämnat ett urinprov idag och det var okej. Men jag fick antibiotika som jag hämtat ut och kört hem till henne så nu blir det nog bra. Hon var betydligt svalare på morgon också och piggare så det har nog släppt lite. Så jag har kört 2 svängar till Kalix i morse jag :)

Städade badrummet igår också. Hann nästan hela. STOLT! :) Snart är jag klar med vårstädningen. Ja jag vet att det tagit länge men va fan :)

I morgon fyller min älskling år också så det blir spännande. Har beställt en DVD om björnjakt åt honom, som jag själv också vill se givetvis haha.

Nä nu ska jag fortsätta jobba på skolan.
Ha det gott!
Och kom ihåg. Köp en spikmatta! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaså, den är så bra! Men jag tycker de är så fruktansvärt dyra, inte har jag råd med sånt inte :P



Stackars lilla Cornelia, hoppas hon blir frisk snart. Kan inte vara skoj vara så där sjuk..

2009-05-27 @ 13:52:14
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Btw, fan vad alla fyller år den 29 maj. 4 kompisar/bekanta till mig och nu tydligen din Henrik också :P

2009-05-27 @ 19:51:35
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Ida

Nä, haha, det gjorde du inte. Det var jag som fick för mig att 29 maj var imorgon, när du skrev att han fyller år imorgon.. Aja, men det var nära iaf :P



Kram, kram

2009-05-27 @ 23:04:02
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0