Uppdatering

Hej hej! Nu är det länge sen jag skrev igen. Sitter på skolan och håller på att göra program till ett skjutstöd som jag ska fräsa till. Ska snart gå ut och provköra programmet men jag tänkte att jag måste väl skriva en uppdatering här först :)
Fast egentligen är väl allt ganska lugnt. Henrik är hemma med barnen, Cornelia har feber, ovanligt att någon utav dem är sjuka va? NOT!
Kanske jag får vara hemma i morgon. Vi får se.
Annars flyter allt på. Henrik har börjat med bygget så det känns bra. Att det är igång :) Jag är mest trött och slö tycker jag. Orkar fasiken inte göra någonting. Får försöka rycka upp mig.
Jaja en snabb och tråkig uppdatering!
Får ta en mer seriös sen när jag har lite mer inspiration.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0